تکنولوژی چاپ نوع FDM

تکنولوژی چاپ نوع FDM

تکنولوژی چاپ نوع FDM


یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع پرینتر های سه بعدی

مواد اولیه ی آن فیلامنت ها هستند. پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی چاپ FDM ، قابلیت تولید قطعات بزرگی بدون هدر رفتن مواد زیادی را دارند که این ویژگی برای پرینتر های صنعتی و نیمه صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

همچنین مواد اولیه پرینتر های سه بعدی FDM یعنی فیلامنت

مقرون به صرفه هستند. ۳drd علاوه بر تولید و فروش پرینتر های سه بعدی

با تکتولوژی چاپFDM در سه دسته بندی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با بالاترین کیفیت و خدمات

دو نوع فیلامنت abs و pla مرغوب عرضه می کند.

خرید پرینتر سه بعدی خانگی

یا رومیزی مناسب برای کسب و کارهایی است که محصولات آنها اندازه کوچکی دارند و باید ظرافت بیش تری داشته باشند. به عنوان مثال برای ساخت مدل در جواهرسازی از این نوع چاپگرهای سه بعدی استفاده می شود.

همچنین از پرینتر های سه بعدی خانگی برای ساخت وسایل مورد نیاز در منزل استفاده می شود.

کسانی که قصد خرید پرینتر سه بعدی دارند باید اولا مشخص کنند که قصد طراحی و تولید چه نوع محصولی با آنها دارند اما به طور کلی پرینتر های سه بعدی خانگی برای کسب و کار کوچک به کار می رود و وسایل زیادی را می توان با پرینتر های سه بعدی خانگی مثل سوت، کیف پول مردانه، نشانگر کتاب، درب بازکن نوشابه در کمتر از یک ساعت ساخت.

خرید پرینترهای سه بعدی صنعتی


همانظور که از نام پرینتر های سه بعدی صنعتی پیداست کاربرد آنها، در صنایع مختلف است. این نوع پرینترهای سه بعدی دقت بالاتری نسبت به پرینترهای سه بعدی خانگی دارند. این نوع دستگاه ها می توانند محصولاتی با ابعاد بزرگتری نسبت به نوع خانگی (رومیزی) بسازند و قابلیت تولید بالاتری دارند.

به طبع در این نوع پرینتر ها هزینه ی مواد اولیه نسبت به پرینتر های خانگی بیش تر است اما برای تولید انبوه و ساخت قطعاتی که اندازه ی بزرگی دارند و دقت ساخت در آنها باید بیش تر باشد، پرینتر های سه بعدی صنعتی انتخابی درست و صحیح می باشد.

همچنین این روش تولید با پرینترهای سه بعدی صنعتی بسیار بهتر از روش تولیدی سنتی است چرا که در روش سنتی و چند مرحله ای هزینه های مواد اولیه به مراتب بالاتر خواهد بود و ریسک بالاتری برای تولید انبوه باید متحمل شد.

قیمت پرینترهای سه بعدی


خرید پرینتر سه بعدی را باید به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کرد چرا که راه های بسیاری زیادی برای درآمد زایی از طریق پرینتر های سه بعدی وجود دارد. قیمت پرینتر های خانگی نسبت به پرینتر های صنعتی کمتر است و علاوه بر دو دسته ی مرسوم، ۳drd دو نوع پرینتر نیمه صنعتی هم تولید و عرضه می کند تا تصمیم گیری و انتخاب برای شما عزیزانی که قصد خرید پرینتر سه بعدی را دارید آسان تر شود.

مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.